Wysokiej jakości porcelana

W tym roku nie szaleliśmy zbytnio z wakacjami, ponieważ do naszej rodziny dołączył nowy członek. Był jeszcze bardzo malutki, dlatego postanowiliśmy w tym roku zrezygnować z zagranicznych wakacji spędzić jakiś spokojny urlop gdzieś w Polsce. Doskonałym do tego miejscem była działka w okolicach Sandomierza, która dawała nam możliwość robienia krótkich wypadów w różne ciekawe okoliczne miejsca, dzięki czemu mogliśmy trochę sobie pozwiedzać.

Ekskluzywna ręcznie robiona porcelana

porcelana ćmielówPewnego razu zdecydowaliśmy się na odwiedzenie Łysej Góry. Wycieczka była bardzo udana. Wracając odwiedziliśmy Opatów, w którym postanowiliśmy zjeść obiad, a przy tym zwiedzić to urocze miasteczko. Kiedy już powoli kierowaliśmy siew  stronę naszej działki, zobaczyliśmy drogowskaz na Ćmielów i niewiele myśląc postanowiliśmy skorzystać z okazji i odwiedzić to miasto słynące ze wspaniałej porcelany. W Ćmielowie natrafiliśmy na przepiękne muzeum porcelany, które wzbudziło w nas prawdziwą miłość do ręcznie robionej porcelany. Była to naprawdę bardzo wysokiej jakości porcelana Ćmielów już od wielu lat słynie ze wspaniałej porcelany. Ćmielowskie wyroby okazały się być całkiem kosztowne, oczywiście kupiliśmy sobie po małym pamiątkowym kubku, co prawda nieręcznie malowanym, ale ręcznie naklejanym, zrobionym z bardzo ładnej, cieniutkiej porcelany. Mój największy zachwyt wzbudziła jednak zrobiona na podstawie jakiejś starej i ostatnimi czasy odzyskanej receptury porcelana różowa. Nie była to wcale porcelana biała pomalowana na różowo, ale oryginalna, cieniutka różowa porcelana. Receptura tej porcelany jest pilnie strzeżoną tajemnicą manufaktury. W sklepie przy muzeum widzieliśmy także wiele innych wspaniałych sztuk porcelany, były przepiękne zestawy obiadowe i serwisy kawowe, niektóre o wartości dobrej klasy samochodu, czy nawet mieszkania.

Za wysokiej jakości porcelanę trzeba zapłacić, bowiem najwyższą jakość ma porcelana ręcznie robiona, a tę jest ciężko uzyskać, wiele jest strat na produkcji, stąd też jej wysoka cena. Doskonałą manufakturą produkującą taką przepiękną ręcznie robioną porcelanę jest Ćmielów, gdzie można kupić naprawdę wspaniale wyroby. Manufaktura ćmielowska cały czas słynie na cały  świat ze  swych wspaniałych wyrobów. Warto jest zapłacić za ćmielowską porcelanę.