Ekologiczne i papierowe torby z logo

Ekologiczne i papierowe torby z logo

Jak to się stało, że coraz więcej sklepów wręcza swoim klientom zakupy w torbach papierowych? Przecież jeszcze nie dawno synonimem robienia zakupów były eleganckie reklamówki z tworzywa sztucznego. Tym czasem dzisiaj o wiele bardziej prestiżowo jest wręczyć klientowi zakupy w eleganckiej torbie papierowej. To po prostu dobrze wygląda. Poza tym za takie torby klienci nie muszą dopłacać opłaty recyclingowej. I tutaj jest największy plus tego rozwiązania.

Papierowa torba jest w pełni odnawialna

papierowe torby z logo firmyWszystko, co można w tej kwestii napisać można podsumować jednym słowem – ekologia. Przecież wykonana z papieru torba ma same plusy pod tym względem. Papier jest materiałem całkowicie odnawialnym, a więc takie torby można ponownie wykorzystać. Papier ulega też naturalnej degradacji, więc nawet jego zaleganie nie jest tak groźne dla środowiska jak reklamówki z tworzywa sztucznego. Nie łudźmy się jednak, że w tym wszystkim chodzi tylko o ekologię. Na pierwszym miejscu zawsze będzie biznes i prognoza dodatkowego zysku. A na tym polu papierowe torby z logo firmy już dawno wyprzedziły wszystkie inne rozwiązania. Przede wszystkim można je wręczać zgodnie z prawem klientom i nie muszą oni za takie torby uiszczać żadnej opłaty. Poza tym na takich torbach nadrukowuje się logo firmy, która je wręcza. Jest to więc chodząca z klientami reklama. Zauważmy, że torby papierowe z logo zazwyczaj są w kolosalnych rozmiarach. Nikomu mnie opłaca się przecież kupowanie ich w małym rozmiarze. Do dużej torby zmieści się każdy rodzaj zakupów. Im większy rozmiar tym bardziej uniwersalne jest takie rozwiązanie. Tak więc ekologia jest bardzo ważna, ale w połączeniu z wymiernymi korzyściami finansowymi płynącymi z dbałości o nią. Papierowa torba to rozwiązanie, które dzisiaj stosują zarówno wielkie sieci handlowe jak i małe sklepy i butiki na mieście.

Można wymienić całkiem sporo zalet w kontekście toreb papierowych rozdawanym klientom do zakupów w sklepach. Najważniejsza jest oczywiście dbałość o ekologię i środowisko. Jednak o wiele ważniejszą kwestią dla biznesu jest po prostu rentowność, jaką niesie za sobą ich rozdawanie klientom. To opłacalne rozwiązanie pod względem wizerunkowym i marketingowym. A klienci są naprawdę zadowoleni, bo nie muszą za takie torebki zakupowe nic płacić.

Następny wpisRead more articles